Стаття

Порушення менструального циклу

Дуже часто сучасні жінки, які живуть у стрімкому темпі сьогоднішнього життя, не надають великого значення збоям у менструальному циклі. Особливо якщо це не викликає особливого фізичного дискомфорту у вигляді хворобливих відчуттів.
Однак за цими відхиленнями можуть стояти серйозні проблеми, які призведуть до не менш серйозних наслідків.

Тривалість менструального циклу індивідуальна кожної жінки, але сприятливим стандартом вважається тривалість від 21 до 29 днів. Велике значення має стабільність та циклічність. Якщо менструація відсутня понад 40 днів або навпаки часто, можна говорити про порушення циклу.
Нерегулярний цикл у більшості випадків є патологією, яка вказує на порушення фізіологічних процесів у жіночому організмі. Але так само порушення менструального циклу можуть бути наслідками природних причин. Післяопераційний або післяпологовий період, переривання вагітності, менопауза та пубертатний період вважаються абсолютно нормальними та логічними причинами збою циклу.
В інших випадках причини порушення циклу поділяють на:

• Зовнішні: зміна клімату, стрес, наслідки дієт та різкої зміни ваги, авітаміноз, шкідливі звички (куріння, алкоголізм, наркоманія), авітаміноз чи гіпервітаміноз.
  • Внутрішні: патологія органів статевої системи (запальні процеси та статеві інфекції), генетична схильність.
  • Медикаментозні: побічний ефект від застосування лікарських засобів, у тому числі гормональних препаратів.

Порушення менструального циклу несе загрозу загальній статевій та ендокринній системі жіночого організму. Тривале ігнорування цієї проблеми веде до серйозних порушень в організмі, включаючи анемію та порушення фертильності. Збільшується ймовірність розвитку ендометріозу чи міоми матки.
Якщо ви помітили збій у своєму менструальному циклі, рекомендуємо вам негайно звернутися до лікаря-гінеколога. Фахівці нашої клініки проведуть повну діагностику та визначать причини відхилень. Лікування призначається залежно від виявлених симптомів. При запальних процесах та інфекціях призначається медикаментозне лікування. Часто порушення менструального циклу коригуються фітопрепаратами, підбором індивідуальної дієти, вітамінних та імуностимулюючих препаратів, правильної гормональної контрацепції.

Фахівці нашої клініки у Запоріжжі проведуть повну діагностику за допомогою професійного обладнання, поставлять правильний діагноз та порекомендують коректне розв'язання вашої проблеми.

UK
RU UK